Skip to main content
Logo
  • Tárgymutató
  • Térkép
  • E-learning
  • Erasmus
  • Kollégium
  • Könyvtár
  • Jegyzetbolt
  • Neptun
  • Intranet
  • Közbeszerzés
  • Egyetem
  • Karok, központok
  • Oktatás
  • Tudomány és Innováció
  • Hallgatói élet

Kereskedelem és marketing

SZAK MEGNEVEZÉSE:  Kereskedelem és marketing

A képzés általános leírása, képzési cél:

Specializációk

A képzés célja kereskedelmi és marketing szaktudással és készségekkel, gazdasági és üzleti ismeretekkel rendelkező gazdasági szakemberek képzése, akik alkalmasak a különböző termékek és szolgáltatások keresletvezérelt beszerzésére és értékesítésére, kis- és középvállalatok kereskedelmi tevékenységének szervezésére és irányítására. Felkészültek tanulmányaik mesterképzésben történő folytatására.

 

Specializációk:

nemzetközi kereskedelem    

online marketing                  

marketingkommunikáció      

Kinek ajánljuk?

Azoknak ajánljuk, akiket érdekel az eladásösztönzés, a kommunikáció, a reklám, az online és offline marketingmegoldások, illetve a hazai és nemzetközi kereskedelem.

Képzési terület

gazdaságtudományok

Képzési szint

alapképzés

(baccalaureus, bachelor, rövidítve: BSc)

Képzés nyelve

magyar

Munkarend

nappali

levelező

Duális/Kooperatív képzés lehetősége

Duális képzés lehetősége:

A duális képzés az egyetem nappali alapképzéséhez kapcsolódó, az egyetem és valamely cég (gazdasági társaság, vállalat, intézmény) valamint a hallgató szerződéses együttműködésében megvalósuló közös képzés a cég elvárásainak legjobban megfelelő szakemberek kibocsátása érdekében. A duális képzés feltételeit az egyetem és a cég, valamint a cég és a hallgató közötti szerződések tartalmazzák.

 

Kooperatív képzés lehetősége:

A kooperatív képzés az egyetem nappali munkarendű alapképzéséhez kapcsolódó, önkéntes kiegészítő gyakorlati modul, amelyben az egyetem és valamely gazdasági társaság, vállalat, intézmény együttműködnek annak érdekében, hogy az egyetemi hallgatók – a képzési célban megfogalmazottak szerint – szakmai gyakorlatot szerezzenek.

Képzési idő

7 félév

nappali munkarend: 2385 óra

levelező munkarend: 735 óra

Képzés helyszíne

Budapest (Keleti Károly Gazdasági Kar)

Finanszírozási forma

állami ösztöndíjas (csak nappali munkarenden)

önköltséges

Képzés önköltségi díja

nappali munkarend: 245 000 Ft/félév,

levelező munkarend: 225 000 Ft/félév

Elhelyezkedési lehetőségek

A szakon szerzett diploma kiváló alapot ad az elhelyezkedésre elsősorban kereskedelem, értékesítés, online és offline marketing, valamint PR területeken.

Kapcsolódó mesterképzések az Óbudai Egyetemen

vállalkozásfejlesztés (magyar nyelven) mesterképzési szak,

vállalkozásfejlesztés (angol nyelven) mesterképzési szak

Ha kérdésed van a szakkal kapcsolatban, további információk:

 info [at] kgk [dot] uni-obuda [dot] hu

További információ (a kari honlapon a szak információit tartalmazó oldal linkje)

http://kgk.uni-obuda.hu/km

http://kgk.uni-obuda.hu/KM

Frissítve

2021.02.25.
Felsőoktatási modellváltás
UtasításokProgram
Koronavírus tájékoztató
Széchenyi 2020

Zöld Egyetem

Minőségirányítás
K-MOOC
Duális és kooperatív képzés
Tudományos Diákkör
Egyetemi Kutató és Innovációs Központ
Acta Polytechnica Hungarica
Pályázatok
Hallgatói szolgáltatások
 Közösségi Szolgálat
OneJob
Foglalkoztatás-egésszégügy az egyetemen
Családbarát munkahely
NatRisk
Trafsaf
  • English English
  • Magyar Magyar

Gyorslinkek

  • Karok, központok
    • Alba Regia
    • Bánki Donát
    • Kandó Kálmán
    • Keleti Károly
    • Neumann János
    • Rejtő Sándor
    • Ybl Miklós
    • EKIK
    • Trefort Ágoston
    • Salgótarjáni Képzési Központ és Kutatóhely
    • Alkalmazott Informatikai és Alkalmazott Matematikai Doktori Iskola
    • Anyagtudományok és Technológiák Doktori Iskola
    • Biztonságtudományi Doktori Iskola
  • Vagyongazdálkodás, bérbeadás
    • Pályázati felhívás
  • Tárgymutató
    • Intézetek A-Z
  • Média
    • Galéria
    • Videótár
Nemzeti Kiválóság Program
  • Impresszum
  • Kapcsolat
  • Állásajánlatok
  • Álláspályázatok
  • Közérdekű adatok
  • Bejelentés
  • Adatvédelem